Specifika formální a obsahové analýzy Tematicko apercepčního testu u dětí se specifickými poruchami učení – Mgr. Vendula Hubáčková
Mgr. Vendula Hubáčková
Master's thesis
Specifika formální a obsahové analýzy Tematicko apercepčního testu u dětí se specifickými poruchami učení
The Specifics of Formal and Content Analysis of the Thematic Apperception Test in Children with Specific Learning Disabilities
Anotácia:
Diplomová práce „Specifika formální a obsahové analýzy Tematicko apercepčního testu (TAT) u dětí se specifickými poruchami učení“ se snaží zjistit, zda existují specifické rozdíly v příbězích TAT u dětí se specifickými poruchami učení a dětí bez těchto poruch a tyto rozdíly popsat. Cílem práce je hlavně obohacení poznatků v této oblasti. Výzkumu se zúčastnilo 40 probandů, 20 dětí se specifickými poruchami …viacAbstract:
The Diploma thesis deals with the specifics of formal and content analysis of Thematic Apperception Test between children with specific learning disabilities. The purpose of this study is to find the specifics of stories of children with or without specific learning disabilities. An additional purpose of this study is to enrich the knowledge in this field. Forty subjects participated in this investigation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eq3l0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁČKOVÁ, Vendula. \textit{Specifika formální a obsahové analýzy Tematicko apercepčního testu u dětí se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/oe26xz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Tematický apercepčný test – špecifiká obsahovej a formálnej analýzy u pacientov závislých na alkohole a iných návykových látkach
Mária Jančinová -
Tématický Apercepční Test u dětí s Aspergerovým syndromem
Renata Lukšová -
Tematicko - apercepční test u dívek s vývojovým traumatem
Markéta Klinková -
Tematický apercepční test u sexuálních delikventů
Denisa Švábová -
Tématicko apercepční test – specifika obsahové a formální analýzy u osob s diagnostikovanou hraniční poruchou osobnosti
Ivona Danková -
Tematicko-apercepční test u hospitalizovaných pacientů s depresí
Eva Nekvapilová