Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ – Bc. Veronika Čermáková
Bc. Veronika Čermáková
Diplomová práce
Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ
Experimental method in problems at lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce „Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ“ se zabývá přístupem k výuce, který vede žáka k samostatnosti a rozvíjí různé stránky jeho osobnosti. Prezentuje experiment jako metodu, která v hodinách matematiky klade důraz na porozumění spíše než na užívání různých vzorců, algoritmů a naučených postupů, a předchází tak pouze formálním znalostem daného učiva. Práce nabízí tuto metodu …víceAbstract:
Diploma thesis „Experimental method in problems at lower secondary school“ deals with the approach to teaching which guides a learner to be self-dependent and develops various aspects of their personality. It presents experiment as a method which focuses on understanding rather than use of formulas, algorithms and learnt procedures and prevents formal knowledge of the schoolwork. The thesis not only …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zcy8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
O ruletě: matematika v kasinu
Petr Sláma -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová