Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace – Bc. Kateřina Pejšová
Bc. Kateřina Pejšová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace
Project of Improvement of Current Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing communication of a natural cosmetics brand and is situated in two parts. The first, theoretical, part deals with topics such as marketing communication and its tools, benchmarking, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The theoretical knowledge is further reflected in the analytical and project part. The analytical part deals with the identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pejšová, Kateřina. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení marketingové komunikace penzionu Rumburak a návrhy na její zlepšení
Přichystal Přichystal -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová