Bc. Jan Drvota

Diplomová práce

Prodejní aktivity na B2B trzích

Sales activities on the B2B markets
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Prodejní aktivity na B2B trzích" je popis a zhodnocení technik prodeje ve vybraném podniku operujícího na trzích typu B2B a navržení nových možností v kontextu zpracovaných portfolio a situačních analýz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti průmyslového tzv. B2B marketingu, mezi které patří pojmy jako mezipodniková poptávka, specifika marketingu B2B, segmentace …více
Abstract:
The subject of the thesis "Sales activities in the B2B markets" is the description and evaluation of the techniques of sales at a specific company operating in a B2B market structure and the suggestions for improving measures. The first part introduces basic concepts of industrial marketing so-called "B2B marketing". It contents of the following terms: intercompany demand, specifics of B2B marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Drvota, Jan. Prodejní aktivity na B2B trzích. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku