Marketingová koncepce Career Days – Klára Štěpánová
Klára Štěpánová
Bakalářská práce
Marketingová koncepce Career Days
Marketing Concept of Career Days
Anotace:
Cílem této práce je podrobný rozbor současné marketingové koncepce projektu Career Days za účelem navržení nové strategie, jež by akci umožnila vyšší efektivnost v podmínkách měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí. Pozornost je věnována především vztahu Career Days ke strategickému směru pořádající organizace, AIESEC, dále pak konkurenčnímu postavení a relevanci vzhledem k potřebám zákazníků. Navržená …víceAbstract:
The goal of this thesis is to present a detailed analysis of marketing concept of the project Career Days for the purpose of designing a new strategy, which would enable the event to increase its efficiency in changing internal and external environment. The focus is laid on the relation between Career Days and the strategic direction of organization AIESEC, examined are also competition and relevance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie diferenciace pro společnost Inmex s.r.o
Radek Taichner -
Diferenciační strategie firmy
Radek Čejpa -
Návrh modelu řízení projektu Career Days v neziskové organizaci AIESEC
Miroslav Šála -
Analýza a aplikace projektového managementu v praxi na příkladu projektu Career DAYS
Martina Vanišová -
Analýza propagačnej komunikácie neziskovej organizácie AIESEC
Erika Kováčová -
Projekt marketingové komunikace CAREER DAYS
Martin VIDECZKÝ -
Analýza produktu Career days
Jan Brožek -
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Petr Slanina