Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu – Bc. Alžběta Matějková
Bc. Alžběta Matějková
Bachelor's thesis
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Product analyse as source of competition advance, from view of customer and company, implementation of realized outcomes, methodology of product inovation and it’s signification for companie’s development, arrangement and activities during product life cycle
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je podrobné seskupení potřebných informací a reálií spadající do tématiky nové závěrečné maturitní zkoušky středního vzdělání. Tyto informace jsou posléze postupně implementovány do analýzy produktu, jakožto hlavního tématu a procesu této bakalářské práce. Pozornost je též věnována názorům odlišných skupin osob na novou koncepci maturitní zkoušky a rozboru stávajícího prostředí …moreAbstract:
Content of my thesis is detailed grouping of needed information, which is included in subject matter of new final leaving examination in secondary school education. This information is gradually implemented into analysis of product, what is as main theme and process of this thesis. Attention is also devoted to opinions of different groups of people on new conception of leaving examination and also …moreKeywords
maturitní zkouška středoškolské vzdělávání konkurenční výhoda produkt analýza prostředí cílová skupina žák pedagog vlastnosti produktu potřeby a přání segmentace postoj inovace analýza produktu stávající spokojenost zájmová skupina veřejnost média final leaving examination secondary school education competitive advantage product analysis of environment target group student pedagogue product properties needs and wishes segmentation position innovation analysis of product current satisfaction special interest group public media
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/oeceey/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Michał Noga -
Sejde z očí, sejde z mysli: Kontakt s bývalými partnery, přetrvávající emoční pouto a spokojenost v současném partnerství
Markéta Klátilová -
Spokojenost vlastníků běžného účtu a vlastníků podnikatelského účtu u vybrané banky
Kristýna Hervertová -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová