Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu – Bc. Alžběta Matějková
Bc. Alžběta Matějková
Bakalářská práce
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Product analyse as source of competition advance, from view of customer and company, implementation of realized outcomes, methodology of product inovation and it’s signification for companie’s development, arrangement and activities during product life cycle
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je podrobné seskupení potřebných informací a reálií spadající do tématiky nové závěrečné maturitní zkoušky středního vzdělání. Tyto informace jsou posléze postupně implementovány do analýzy produktu, jakožto hlavního tématu a procesu této bakalářské práce. Pozornost je též věnována názorům odlišných skupin osob na novou koncepci maturitní zkoušky a rozboru stávajícího prostředí …víceAbstract:
Content of my thesis is detailed grouping of needed information, which is included in subject matter of new final leaving examination in secondary school education. This information is gradually implemented into analysis of product, what is as main theme and process of this thesis. Attention is also devoted to opinions of different groups of people on new conception of leaving examination and also …víceKlíčová slova
maturitní zkouška středoškolské vzdělávání konkurenční výhoda produkt analýza prostředí cílová skupina žák pedagog vlastnosti produktu potřeby a přání segmentace postoj inovace analýza produktu stávající spokojenost zájmová skupina veřejnost média final leaving examination secondary school education competitive advantage product analysis of environment target group student pedagogue product properties needs and wishes segmentation position innovation analysis of product current satisfaction special interest group public media
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJKOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/oeceey/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Michał Noga -
Sejde z očí, sejde z mysli: Kontakt s bývalými partnery, přetrvávající emoční pouto a spokojenost v současném partnerství
Markéta Klátilová -
Spokojenost vlastníků běžného účtu a vlastníků podnikatelského účtu u vybrané banky
Kristýna Hervertová -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová