Změny spotřebního chování turistů v důsledku rozvoje umělé inteligence – Jan Švec
Jan Švec
Bakalářská práce
Změny spotřebního chování turistů v důsledku rozvoje umělé inteligence
Changes in the Consumption Behaviour of Tourists due to the Development of Artificial Intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem rychle se rozvíjející umělé inteligence na spotřební chování turistů. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory ovlivňují rozhodování o použití umělé inteligence při spotřebním chování turistů. První dvě kapitoly seznamují s teoretickým základem, který je dále uplatněn v třetí kapitole. V ní je s pomocí kvantitativního dotazníkového šetření proveden výzkum založený …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the impact of rapidly developing artificial intelligence on tourists' consumption behaviour. The aim is to find out what factors influence the decision to use AI in tourists' consumption behaviour. The first two chapters introduce the theoretical background, which is then applied in chapter three. Here, using a quantitative questionnaire survey, research based on a combined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Využití umělé inteligence v turismu
Daniela CAJTHAMLOVÁ -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc