Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek – Nikola Novosádová
Nikola Novosádová
Bakalářská práce
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Current food brands – quality vs. quantity
Anotace:
Cílem této bakalářská práce je analyzovat značky potravin v České republice. Popisuje, jak poznáme kvalitu produktu a také, jak marketing ovlivňuje nákupní chování spotřebitele. Teoretická část analyzuje, jaké značky kvality potravin se nachází na českém trhu, jaká je výhoda, mít označení kvality a srovnání se značek kvality potravin s dalšími zeměmi (Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Anglie). …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to analyse food brands in the Czech Republic. It will look into researches at how we get to know quality of a product and also how marketing affect the shopping behaviours of customers. The theoretical analyses what quality food brands are on the Czech market, what is the benefit of having these logos of quality and comparing quality food brands with other countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Novák
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
Anna Tomášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva