Zdroje hodnotového a cenového vnímaní klientů velké banky – Dzmitry Melnik
Dzmitry Melnik
Diplomová práce
Zdroje hodnotového a cenového vnímaní klientů velké banky
Sources of value and price perception of the big bank clients
Anotace:
Diplomová práce popisuje teoretické základy hodnotově orientované ceny, proces její tvorby a demonstruje teorii v praxi na reálném případu hledání klíčových zdrojů hodnotového a cenového vnímání klientů velké české banky. Dále popisuje, jak vnímá zákazník hodnotu a cenu, co jeho vnímání ovlivňuje, jak je možné dnes efektivně zkoumat, měřit a vytvořit hodnotově orientovanou cenu pro zákazníka pomocí …víceAbstract:
The masters' thesis introduces theoretical basis to value-based pricing and the process of price creation. It demonstrates the implementation of theory upon real business case identifying the sources of value and price perception of a big Czech bank. Moreover, the thesis describes, how customer perceives the value and price, what factors influence his perceptions, how to effectively measure these perceptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41962
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
Ivana Skotnicová -
Tvorba hodnot pro zákazníka na konkrétním podniku
Petra Malinská -
Obstacles to the implementation of value-based pricing
Florian Steinbrenner -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Dítě v rodině versus dítě v ústavu – vnímání hodnoty peněz
Květoslava Urbančíková -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Gift or a bribe? Examining the perception of gift giving
Michael Arntz -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská