Milan BRÁZDA

Bachelor's thesis

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Bulding a marketing information system in conjunction with the corporate intranet.
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke …viac
Abstract:
The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 20675

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRÁZDA, Milan. Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe