Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. – Milan BRÁZDA
Milan BRÁZDA
Bachelor's thesis
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Bulding a marketing information system in conjunction with the corporate intranet.
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke …viacAbstract:
The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
20675
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRÁZDA, Milan. \textit{Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/oerf69/.
Jak správně citovat práci
BRÁZDA, Milan. Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Expertní CRM systém pro PROe.BIZ pro řízení partnerské sítě PROe.BIZ
Karel Trčálek -
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Petr Kučera -
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Výběr a návrh implementace CRM systému pro podporu obchodně marketingových aktivit firmy
Miroslav Koláček -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Tereza Jílková -
Analýza a návrh CRM systému pro start up Matilda Digital s.r.o.
Evgeniya Kudryashova