Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace? – Bc. Michal TRÁVNÍČEK
Bc. Michal TRÁVNÍČEK
Bachelor's thesis
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Is Viral marketing new phoenix of interactive communication?
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikace. Teoretická část práce obsahuje obecný popis virálního marketingu, od jeho historie, přes současnost, charakteristiky předpokladů úspěšných marketingových virálních kampaní, rozdělení typů, možné metody přenosu a rozbor silných a slabých stránek virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikaci …moreAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate current situation of viral marketing in the interactive communication area. The theoretical part contains general description of viral marketing, since its history through the present, conditional characteristics of successful viral marketing campaigns, split up of their types, possible methods of transmission and analysis of strong and weak sides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7526
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRÁVNÍČEK, Michal. \textit{Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/oeu5en/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRÁVNÍČEK, Michal. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Význam virální komunikace v nabídce produktu .
Karel Jangl