Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací – Bc. Marie Mištová, DiS.
Bc. Marie Mištová, DiS.
Diplomová práce
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Learning to Live – Prevention of the Load and Stress of Pupils with Hearing Impairment on the Basis Authentic Model Situations
Anotace:
Diplomová práce „Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací“ se věnuje problematice osob se sluchovým postižením, jejich výchově, vzdělávání a osobnosti jedince. Výzkumná část je zaměřena na práci se zátěžovými a stresujícími situacemi u žáků se sluchovým postižením na základě nácviku autentických modelových situací, které jsou …víceAbstract:
The thesis „Learning to Live – Prevention of the Load and Stress of Pupils with Hearing Impairment on the Basis Authentic Model Situations“ is focused on persons with hearing impairment, their education and personality of the individual. The research is about work with load and stressful situations for pupils with hearing impairment on the basis of rehearsal authentic model situations that are part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ys9zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠTOVÁ, Marie. \textit{Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/of4ime/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Comparison of Secondary Deaf Education in the Czech Republic and the United States of America
Vendula Ševčíková -
Alerting and signalling in case of fire. Assessment of necessary specifications on fire protection appliances within the scope of accessibility constructions for deaf and profoundly deaf people.
Marco Behrens -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Deaf students learning English as a foreign language
Romana Hoferková -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Veronika Morávková -
The Language and Identity of the Japanese Deaf
Karel Viktorin