Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia – Elena Maksimenko
Elena Maksimenko
Master's thesis
Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia
Strategie vstupu na zahraniční trh: případová studie Kazachstánu a Ruska
Abstract:
Diplomová práce zkoumá téma vstupu na nový trh. Základním tématem je vstup evropské společnosti na rozvíjející se trh. Diplomová práce je rozdělena na literární analýzu, praktické studium samotné diplomové práce a shrnutí diplomové práce.Hlavním cílem diplomové práce je rozvíjet strategii vstupu IT firem na ruský a kazašský trh. Tato hypotéza je následující: vstup na kazašský trh je spojen s větším …moreAbstract:
Diploma thesis examines the topic of entry to a new market. The fundamental topic is European company entry to the emerging market. Diploma thesis is divided to literature analysis, practical study of the diploma thesis itself and summary of diploma thesis.The main objective of the diploma thesis is to develop the strategy of entry, of IT companies, to the Russian and Kazakh markets. The hypothesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74675
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2019
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Pavel Čejka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Mariyam Kudaeva -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Strategie vstupu podniku na mezinárodní trh
Kristýna Panochová -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Michaela Filková