Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Pilana Tools Wood Saws s.r.o. – Bc. Lenka PAVLÍČKOVÁ
Bc. Lenka PAVLÍČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Pilana Tools Wood Saws s.r.o.
Project of improving competitiveness of Pilana Tools Wood Saws, Ltd.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování konkurenceschopnosti firmy Pilana Tools Wood Saws s.r.o. Práce je rozdělena na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou z různých literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady týkající se typů konkurence, konkurenční strategie, konkurenční výhody a možností jejího zvýšení, konkurenceschopnosti a metodami …víceAbstract:
This work is concentrate on improving competitiveness of Pilana Tools Wood Saws, Ltd. It is dividend into three parts: theory, analysis and project.The first stage (part) includes general information about competition, their strategies, advantages and threats for the company. There are described possible ways (methods) of increasing competitiveness in today world. Analysis involves data about the firm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3717
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Pilana Tools Wood Saws s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková