Program Začít spolu v současné mateřské škole – Lucie HANZLOVÁ
Lucie HANZLOVÁ
Bakalářská práce
Program Začít spolu v současné mateřské škole
Step by step programme in the contemporary nursery school
Anotace:
Bakalářská práce podává v teoretické části informace o vývoji programu Začít spolu a o charakteristikách programu v prostředí mateřské školy. V tomto ohledu vysvětluje počátky reformní pedagogiky a přibližuje podobné rysy programu s reformní pedagogikou. Dále se zabývá alternativní pedagogikou, podstatou programu Začít spolu a jeho zařazením mezi inovativní programy. V průzkumné části zjišťuje, zda …víceAbstract:
In the theoretical part the thesis provides information of the development of Step by step program and about the characteristics of the program in nursery school environment. In this regard the thesis explains the beginnings of reform pedagogy and brings closer similarities of the program with the reform pedagogy. It continues with the alternative pedagogy, with the Step by step program basis and with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZLOVÁ, Lucie. Program Začít spolu v současné mateřské škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy
Marcela TRANTINOVÁ -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu
Nikola Šírová -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu na základní škole z pohledu rodičů žáků
Aneta GVUZDOVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Program "Začít spolu" z pohledu psychopedie v mateřské škole
Julie KORABEČNÁ -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova