Role fyzioterapeuta v aplikaci metody Snoezelen – Eliška VOTOČKOVÁ
Eliška VOTOČKOVÁ
Bachelor's thesis
Role fyzioterapeuta v aplikaci metody Snoezelen
The role of physiotherapist in the application of the Snoezelen method
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá multisenzorickým konceptem Snoezelen. V teoretické části krátce rozebírá rehabilitaci a možnosti uplatnění tohoto konceptu v jejich jednotlivých oblastech. Jak už bylo zmíněno, jedná se o multisenzorickou stimulaci, která by měla klienta oslovit do hloubky všech smyslů. Proto se celá jedna kapitola věnuje anatomii smyslových systémů a principu jejich fungování. V předposlední …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with multisensoric concept Snoezelen. In the theoretical part it discusses rehabilitation and possibilities of using this concept in various fields. As it was mentioned before, we are talking about multisensoric stimulation which should touch deeply all senses of the client. This is the reason why a whole chapter is dedicated to anatomy of senses and how they work. Another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Poděbradská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOTOČKOVÁ, Eliška. Role fyzioterapeuta v aplikaci metody Snoezelen. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Specialization in Health Service / Physiotherapy
Theses on a related topic
-
Senzorická stimulace "Snoezelen" a jeho možnosti využití
Martina BUTKOVÁ -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Smysly a poznání v myšlení Hérakleita z Efesu
Jana ŠVADLENKOVÁ -
Španělsko všemi smysly - integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Karolína NAVRÁTILOVÁ -
Architektura mezi smysly
Kateřina Kacetlová -
Všemi smysly
Dana ŽVÁTOROVÁ -
Smysly a nesmysly
Natalie Lehnertová