Bc. Zuzana Svědíková

Master's thesis

Marketingová profese jako faktor stresu

The marketing profession as a stress factor
Abstract:
Vzhledem k dnešní moderní společnosti, které v dnešním konzumním světě vládne trh, má marketingová komunikace nepodcenitelné zastoupení. Proto je důležité, věnovat tomuto oboru náležitou pozornost. Díky neustále se zvyšujícímu tempu inovací a pokroků v oblasti marketingové komunikace jsou kladeny i mnohem vyšší nároky na pracovníky v tomto oboru. To samozřejmě způsobuje vysoký tlak na tyto pracovníky …more
Abstract:
Because of today's modern society, which in today's consumerist world is ruled by the market has underestimated marketing communications agency. Therefore, it is important to pay due attention to this sector. With the ever increasing pace of innovation and progress in the sector of marketing communications are also imposed far greater demands on workers in this sector. This of course causes high pressure …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní