Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků. – Lucie Barborová
Lucie Barborová
Bakalářská práce
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Mystery shopping from the perspective of the mystery shoppers.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shoppingu z pohledu fiktivních zákazníků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu mystery shopping a jeho zařazení mezi výzkumné metody. Dále popisuje historii a etické rozměry mystery shoppingu, vysvětluje podmínky práce fiktivního zákazníka a rozebírá jednotlivé fáze mystery shoppingového projektu. Praktická část se snaží analyzovat data získaná …víceAbstract:
Bachelor’s thesis discusses the subject of the mystery shopping from the view of the mystery shoppers themselves. In the first part, the theoretical basis for the topic of the mystery shopping is laid down, fundamental terms are explained and process as a whole is in the research methods classified. Furthermore the work clears up the history and ethical extend of the mystery shopping, what are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Jana Macháčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová