Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň – Bc. Adéla PROBOŠTOVÁ
Bc. Adéla PROBOŠTOVÁ
Master's thesis
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Outdoor Advertising Research in the center of Pilsen
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem venkovní reklamy v Plzni. Teoretická část práce uvádí venkovní reklamu a její základní charakteristiky, zásady tvorby, výhody a nevýhody a nejnovější trendy v oblasti venkovní reklamy. Dále představuje proces marketingového výzkumu a nastiňuje postup měření venkovní reklamy, jehož základním pramenem je směrnice sestavená sdružením agentur ESOMAR. Empirická …moreAbstract:
This thesis deals with the research of outdoor advertising in Pilsen. The theoretical part of the thesis introduces outdoor advertising and its basic characteristics, principles of creation, advantages and disadvantages and the latest trends in outdoor advertising. It also presents the process of marketing research and outlines the procedure of measuring outdoor advertising, the basic source of which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROBOŠTOVÁ, Adéla. Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?
Dana Černíková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Reklama na sociálních sítích
Kristýna Švestková