Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google – Bc. Marta Cvrčková
Bc. Marta Cvrčková
Bakalářská práce
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Analysis of TV advertising presenting the online Web services search engine Google
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní na webový vyhledávač Google, která byla v dubnu 2010 spuštěna na internetu a od srpna 2010 po několik měsíců vysílaná v televizi. Vyhledávací internetové servery přebírají ve stále větší míře funkci tradičních prostředků získávání zákazníků, jakými jsou noviny, telefonní seznamy nebo televize. Společnost Google začala v televizi uvádět třiceti až šedesáti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing campaign for web search engine Google which was launched on internet in April 2010 and from August 2010 was broadcasted in television for several months. Web search engines are increasingly taking over the function of traditional marketing means of attracting customers such as newspapers, phone books or television. Google started to state in television a …víceKlíčová slova
Google internetový vyhledávač „Život je hledání“ marketingová kampaň reklama televizní reklama internetová reklama vizualita interaktivita remediace internet searching engine “Life is searching” marketing campaign advertisement television advertisement internet advertisement visuality interactivity remediation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tnqs3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Marketingová komunikace internetového obchodu
Kristýna Všetulová