Filmy Karla Kachyni (srovnávací analýza filmů z let 1948 - 1968) – Mgr. Jana Kopřivová
Mgr. Jana Kopřivová
Diplomová práce
Filmy Karla Kachyni (srovnávací analýza filmů z let 1948 - 1968)
Karel Kachyňa films (comparative analysis of films in the years from 1948 to 1968)
Anotace:
Magisterská diplomová práce Filmy Karla Kachyni (srovnávací analýza filmů z let 1948 - 1968) se soustředí na filmovou tvorbu tohoto režiséra, která se v jeho rané tvorbě dramaticky lišila a v umělecko-kulturním prostředí ji zasazujeme do období socialistického realismu, v němž také vznikl jeho debutový film Dnes večer všechno skončí, který také analyzujeme. V šedesátých letech, tedy v období Nové filmové …víceAbstract:
This master diploma thesis Karel Kachyňa films (comparative analysis of films in the years from 1948 to 1968) focuses on Kachyňa film production which has been dramatically different in his early works and thus we put it into Socialist Realism in the art-cultural environment. In this movement we are analyzing his debut film “Dnes večer všechno skončí“. The second analyzed film in this thesis is Kočár …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0ede/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Srovnávací a uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Interpretační a neoformalistická analýza reflexe sociální reality v Black Mirroru
Jan Singer -
Neoformalistická a tematická analýza filmu "mother!"
Veronika Rákoczová -
Realismus a autenticita filmu Lásky jedné plavovlásky: Neoformalistická analýza
Zdena Havlínová -
Telefonní spojení ve filmu Cellular. Neoformalistická analýza.
Pavlína Brožová -
Trojznačnost nepolapitelné ryby (Neoformalistická analýza filmu Velká ryba)
Kateřina Maťátková -
Žena ve vodě: jednotící systém tří rovin. Neoformalistická analýza
Jakub Klíma -
Neoformalistická analýza televizního seriálu Community
Martina SMÉKALOVÁ -
Komparace románu Robinsonka (1940) Marie Majerové s jeho stejnojmennými filmovými adaptacemi režisérů Jaromíra Pleskota a Karla Kachyni
Karolína CHLÁDKOVÁ