Bc. Aleš Chatrný
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl najít ty nejdůležitější faktory, které ovlivňují spotřebitele, konkrétně mileniály, při rozhodování o využívání smartwatch. Pro naplnění cíle práce byl využit model Theory of planned behavior (TPB) rozšířený o prvky Technology acceptance model (TAM). Sběr dat proběhl pouze v online prostředí, kvůli nemožnosti osobního sběru v době provádění výzkumu. Z dat vyplývá …moreAbstract:
This diploma thesis aims to find the most important factors that affect consumers, specifically millennials when deciding on the use of a smartwatch. To fulfill the goal of the work, the model Theory of planned behavior (TPB) extended by elements of the Technology acceptance model (TAM) was used. Data collection took place only in the online environment, due to the impossibility of personal collection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r0qgk/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Lucie Abrahámová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru
Michal Jirásek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Simona Benešová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb
Pavel Staveník