Obchodní strategie konkrétního podniku – Bc. Jitka Součková
Bc. Jitka Součková
Diplomová práce
Obchodní strategie konkrétního podniku
Business Strategy Of The Concrete Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického ří-zení. Teoretická část popisuje obecný postup tvorby podnikové strategie. V praktické části jsou obsaženy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, finanční analýza a SWOT analýza. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření konkrétní obchod-ní strategie pro podnik OMOS, s.r.o.Abstract:
This thesis deals with theoretical and practical aspects of strategic management. The theoretical part describes a general procedure of development of company strategy. The practical part consists of analysis of external end internal environment, financial analy-sis and SWOT analysis. The main contribution of my thesis is to create the specific business strategy for the company OMOS, s.r.o.Klíčová slova
strategické řízení podniková strategie vnější prostředí podniku vnitřní prostředí podniku finanční analýzy SWOT analýza obchodní strategie strategic management company strategy analysis of external environment analysis of internal environment financial analysis SWOT analysis business strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kxrdq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Tamara Korešová, MBA
- Oponent: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Main Goals of Selected Internal Actors of the Civil War in Syria
Petr Svatoň -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Návrh rozvoje podniku zřízením nové organizační jednotky podniku
Alena Janová -
Variabilita prostředí podniku a chování podniku
Lucie Valentová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga -
Vliv konkurenčního prostředí na úspěch podniku
Vítězslav Dům