Analýza volební kampaně britských Liberálních demokratů pro volby do dolní komory parlamentu v roce 2010 – Bc. Kateřina Strzelcová
Bc. Kateřina Strzelcová
Bachelor's thesis
Analýza volební kampaně britských Liberálních demokratů pro volby do dolní komory parlamentu v roce 2010
Analysis of The Election Campaign of the Liberal Democrats for the Lower House of British Parliament in 2010
Anotácia:
Hlavním cílem předkládané práce je analytický popis volební kampaně Liberálních Demokratů pro volby do dolní komory parlamentu v roce 2010. V souvislosti s popisem kampaně je využito teorie politického marketingu a jejího pojetí Heather Savigni a Stephana H. Henneberga. Liberální demokraté jsou představeni jako politická strana dlouhodobě působící v britském politickém systému, která byla odsunuta …viacAbstract:
The main aim of the presented thesis is an analytic description of the election campaign of Liberal Democrats for the Lower house of Parliament in 2010. In accordance with the description theory of Political marketing inspired by Heather Savigny and Stephan H. Henneberg is applied. Liberal democrats are introduced as a political party with long history in British political system they were taken up …viacKľúčové slová
Konzervativní strana Labouristická strana Liberální demokraté politický marketing předvolební kampaň lídr program propagace televizní debaty volební systém Conservative party Labour party Liberal Democrats Political marketing Election campaign Leader Promotion Voting system Political advertising
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i7hsa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vojtěch Ripka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRZELCOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza volební kampaně britských Liberálních demokratů pro volby do dolní komory parlamentu v roce 2010}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ogmyyx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
Tereza Hašková -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Typologie úspěšných volebních obvodů Konzervativní strany v britských volbách 2010
Anna Pinkasová -
ANO 2011: Liberální strana?
Jan Řežábek -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol