Maksym Bilousov

Bachelor's thesis

Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.

Design of the brand manual of the visual identity of the digital agency AMI Digital s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh nové vizuální identity pro společnost AMI Digital a následné vytvoření brand manuálu zachycujícího pravidla používání jejích jednotlivých prvků. Teoretická část práce se zaměřuje na představení společnosti AMI Digital, její historii, poskytované služby, klienty a významné projekty, na nichž se společnost podílela. Dále se zabývá cílovými skupinami, které jsou pro …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to design a new visual identity for AMI Digital and to create a brand manual, capturing the rules of using its individual elements. The theoretical part of the thesis introduces AMI Digital company, its history, services provided, clients and important projects in which the company has participated. It further examines the target groups that are relevant to the agency …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2022
  • Supervisor: Filip Dědic
  • Reader: Eva Cao Thi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87774

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Theses on a related topic

All theses