Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o. – Maksym Bilousov
Maksym Bilousov
Bakalářská práce
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Design of the brand manual of the visual identity of the digital agency AMI Digital s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh nové vizuální identity pro společnost AMI Digital a následné vytvoření brand manuálu zachycujícího pravidla používání jejích jednotlivých prvků. Teoretická část práce se zaměřuje na představení společnosti AMI Digital, její historii, poskytované služby, klienty a významné projekty, na nichž se společnost podílela. Dále se zabývá cílovými skupinami, které jsou pro …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design a new visual identity for AMI Digital and to create a brand manual, capturing the rules of using its individual elements. The theoretical part of the thesis introduces AMI Digital company, its history, services provided, clients and important projects in which the company has participated. It further examines the target groups that are relevant to the agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Filip Dědic
- Oponent: Eva Cao Thi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová