Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce – Ing. Tomáš Káva
Ing. Tomáš Káva
Diplomová práce
Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce
Discount Web Portals - the advantages and disadvantages of long-term cooperation
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je na základě zvolené metodiky, analýz obecného a oborového okolí firmy a následné syntézy silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb v závěrečné SWOT analýze, navrhnout možnosti využívání slevových portálů v popisovaném hotelu a restauračním zařízení. Výstupem jsou zpracované odpovědi na definované hypotézy a vypracovaný návrh řešení využití slevového portálu …víceAbstract:
The aim of this thesis is based on the chosen methodology, analysis of general and business environment of the company and the subsequent synthesis of the strengths, weaknesses, opportunities and threats in the final SWOT analysis suggest the possibility to use discount portal described in the hotel and restaurant equipment. At the same time I will be able to prepare answers to questions, hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9757/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová
- Oponent: Ing. Věra Vyhnisová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁVA, Tomáš. \textit{Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ogq8pn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná