Mgr. Kateřina Kamenická

Bakalářská práce

Možnosti rozvoje komunikační kompetence žáka s vývojovou dysfázií a lehkou centrální hypotonií

Opportunities to develop communication skills a student with developmental dysphasia and mild central hypotonia
Anotace:
Anotace Tématem předložené bakalářské práce je problematika specificky narušeného vývoje řeči. Teoretická část na základě rozboru dostupné literatury zkoumá kognitivní, psychomotorický a řečový vývoj jedince. Vysvětluje pojem komunikace, narušená komunikační schopnost a narušená komunikační schopnost u tělesně postižených. Definuje pojem specificky narušený vývoj řeči, zabývá se etiologií a symptomatologií …více
Abstract:
Annotation The topic of the thesis is the problem of specifically impaired speech development. The theoretical part exemines based on analysis of available literature the cognitive, psychomotor and speech ontogeny. It explains the concept of communication, communication disorder and communication disorder with physical disabilities. Defines specifically impaired speech development, deals with the etiology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta