Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku – Petr TOMÁNEK
Petr TOMÁNEK
Bachelor's thesis
Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku
bakalářská práce
Methods of experiential pedagogy aplicated in the tramping movement
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zmapovat využití zážitkové pedagogiky v trampském etniku. Zážitková pedagogika jako nový progresivní pedagogický směr vznikla v naší zemi právě díky trampskému hnutí, její základy jsou postaveny na principech tábornické školy. Jedná se o jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobního rozvoje. Na základě teoretic-kých poznatků zážitkové pedagogiky a znalosti historie …moreAbstract:
The aim of this work is to use experiential education in ethnic tramp. Experiential education as a new progressive pedagogical direction was established in our country thanks to tramp movement. Its foundations are built on the principles of camping school. It is one of the most effective methods for all-round development of personality. We hawe attempted to map the social dynamics and social norms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMÁNEK, Petr. Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Zážitková pedagogika
Jiří Stoklasa -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Využití zážitkové pedagogiky a výchovy dobrodružstvím v sociální pedagogice
Barbora NEMETHOVÁ -
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Radek Valenta -
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Světlana Macáková -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Právní norma
Josef Podešť