Natalie Šenfeldrová
Bachelor's thesis
Společné vzdělávání v mateřské škole
Inclusive Education in a Kindergarten
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá zpracováním profesních zkušeností respondentů při realizaci společného vzdělávání v mateřské škole. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a popsat zkušenosti pedagogických pracovníků vybrané mateřské školy s realizací společného vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Část teoretická obsahuje jednotlivé kapitoly, které se věnují …moreAbstract:
The submitted bachelor's thesis deals with the processing of respondents' professional experience in the implementation of co-education in kindergarten. The main aim of the bachelor's thesis is to find out and describe the experience of the teaching staff of the selected nursery school with the implementation of joint education. The work is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Jihlavec, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠENFELDROVÁ, Natalie. \textit{Společné vzdělávání v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/oh8wvv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šenfeldrová, Natalie. Společné vzdělávání v mateřské škole. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Educators
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights