Mgr. Jana Korotvičková

Bachelor's thesis

Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství

Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Reklama a její vliv na děti ve stadiu školního dětství" je zaměřena na popis toho, do jaké míry je chování dětí mladšího školního věku ovlivněno působením reklamy. Zabývá se obecnou charakteristikou pojmu reklama a jejím historickým vývojem. Upozorňuje na význam reklamního sdělení v životě dětí a předkládá popis vývoje osobnosti ve věku šesti až dvanácti let. Součástí práce …more
Abstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood" is aimed at the description of the extent to which children`s behaviour is affected by advertising. It also deals with the general characteristics of advertising and its historical development. It points out the importance of advertising in human life and presents the description of development during the middle childhood …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2013
  • Supervisor: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy