Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství – Mgr. Jana Korotvičková
Mgr. Jana Korotvičková
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství
Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Reklama a její vliv na děti ve stadiu školního dětství" je zaměřena na popis toho, do jaké míry je chování dětí mladšího školního věku ovlivněno působením reklamy. Zabývá se obecnou charakteristikou pojmu reklama a jejím historickým vývojem. Upozorňuje na význam reklamního sdělení v životě dětí a předkládá popis vývoje osobnosti ve věku šesti až dvanácti let. Součástí práce …moreAbstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood" is aimed at the description of the extent to which children`s behaviour is affected by advertising. It also deals with the general characteristics of advertising and its historical development. It points out the importance of advertising in human life and presents the description of development during the middle childhood …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wld3u/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc.
- Reader: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
Elizabeth JÍROVÁ -
Klamavá reklama a spotřebitelské chování
Šárka NEVŘALOVÁ -
Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu
Michaela VEČEŘOVÁ -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
Petra KUŽELOVÁ