Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích – Lucie Hamáčková
Lucie Hamáčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích
Marketing strategy of Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Ford Motor Company na domácím a zahraničních trzích. Práce shrnuje, jaké marketingové nástroje firma používá k dosažení svých strategických a marketingových cílů. Také posuzuje, jak hluboce jsou marketingové strategie ovlivněny globalizací, a jak se projevila na marketingové politice společnosti Ford současná finanční krize …víceAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is the analysis of marketing strategy of the Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets. The thesis summarizes all marketing instruments used for achievement of strategic and marketing objectives. Also is in the thesis Explorer how deep marketing strategies are influenced by globalization and how the current financial crisis change …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jiří Fišar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
Ondřej Beran -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu
Soňa Kiradžievová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Marketingová strategie vybraného podniku
Tomáš Plaček