Lucie Hamáčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích

Marketing strategy of Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Ford Motor Company na domácím a zahraničních trzích. Práce shrnuje, jaké marketingové nástroje firma používá k dosažení svých strategických a marketingových cílů. Také posuzuje, jak hluboce jsou marketingové strategie ovlivněny globalizací, a jak se projevila na marketingové politice společnosti Ford současná finanční krize …více
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is the analysis of marketing strategy of the Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets. The thesis summarizes all marketing instruments used for achievement of strategic and marketing objectives. Also is in the thesis Explorer how deep marketing strategies are influenced by globalization and how the current financial crisis change …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jiří Fišar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24447