Vliv zavedení časových oken pro trasy vlaků na počet použitých lokomotiv – Adam Tietz
Adam Tietz
Diplomová práce
Vliv zavedení časových oken pro trasy vlaků na počet použitých lokomotiv
Influence of Time Windows for Train Paths on Number of Locomotives
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh matematického optimalizačního modelu pro plánování oběhů lokomotiv s možností zavedení časových oken pro trasy vlaků. Úvodní kapitoly jsou věnovány stručné charakteristice současného stavu v podmínkách dopravce a představení metod využívaných pro řešení dané problematiky. Kapitola 4 detailně přibližuje požadavky dopravce a obsahuje sestavený obecný matematický optimalizační …víceAbstract:
The Master Thesis is focused on the design of a mathematical optimization model for locomotive scheduling with the possibility of implementation time windows for train paths. The introductory chapters are devoted to a brief description of the current situation in the conditions of the carrier and the introduction of methods used for solving the given issue. Chapter 4 details the carrier‘s requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Dušan Teichmann
- Oponent: Jaromír Široký
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování
Viliam Lábsky -
Optimalizace oběhů vozidel a osádek v městské hromadné dopravě
Kateřina Šulcová -
Optimalizace oběhů hnacích vozidel
Juraj Zelina -
Framework for dynamic vehicle routing
Ondřej Holub -
Solver for Dynamic Vehicle Routing Problem with Time Windows
Jiří Papoušek -
Okna Petra Ebena
Martina Hrmelová -
1. Teoretická část: Motiv okna ve fotografiích Josefa Sudka 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Zahradnické potřeby b) volné fotografie - výstavní soubor: Skleníky
Marie Zdráhalová -
Konstrukční návrh posuvného okna
Marek DITTRICH