Bc. Ondřej Balabuch
Master's thesis
Cenová politika firmy Radio Haná, s.r.o.
Price politics of Radio Haná, Ltd.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit podrobnou analýzu cenové politiky firmy Radio HANÁ s.r.o. a následné vytvoření nové cenové filozofie, která by měla mít přínos v souladu s firemní politikou, jíž je maximalizace zisku. Celková stylizace obsahu je směřována především k produktovým službám. V teoretické části práce se nachází úvod do problematiky a jednotlivé nástroje cenové politiky, o které se …moreAbstract:
The target of this thesis is to create a detailed analysis of the company's pricing policy HANÁ Radio Ltd and subsequent creation of new pricing philosophy, which should have benefits in accordance with company policy, which is maximizing of profits. The overall styling of the content is directed primarily to product services. The theoretical part is introduction to the various tools and pricing policies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/tuc4l/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Ludmila Hromková, CSc.
- Reader: Ing. Ján Michel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková