Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s. – Ing. Veronika Moličová
Ing. Veronika Moličová
Bachelor's thesis
Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s.
Corporate Social Responsibility in the company Transform Inc.
Abstract:
Práce se zabývá společenskou a sociální odpovědností firem. První část je věnována jejímu teoretickému objasnění pomocí třech pilířů, které jsou jejím základem. Tyto pilíře tvoří ekonomická, environmentální a sociální oblast. V druhé části se teoretické poznatky aplikují v praxi, konkrétně v podniku Transform a.s.Abstract:
The thesis deals with corporate social responsibilty. Its first part is dedicated to theoretical explanation by means of three pillars that are fundamental. These three pillars conist of economic, environmental and social elements. In the second part, the teoretical conclusions are applied to practical exmaples, in the company Transform Inc.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Zdeněk Dytrt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLIČOVÁ, Veronika. \textit{Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/ohhxwk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Moličová, Veronika. Společenská a sociální odpovědnost ve firmě Transform a.s.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Firemní filantropie a korporátní společenská odpovědnost
Magdalena Čížková -
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Lenka Horáková -
Analýza firemní filantropie ve společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Zdeňka Peroutová -
Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Lukáš Fric -
Podniková etika a její odpovědnost
Jana Moulisová -
Etika v podnikání
Margarita Nikoliqi -
Firemní a manažerská etika jako systém řízení a zdroj konkurenceschopnosti
Ekaterina Grebenkina -
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
Lucie Laňková