Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí – Bc. Jakub Špika
Bc. Jakub Špika
Diplomová práce
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Unintended consequences of consumer behavior of people
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nezamýšlenými důsledky spotřebního jednání lidí. Základním cílem je nalézt a analyzovat spojitost mezi spotřebou zboží určitého segmentu a konkrétní situací v rozvíjející se zemi třetího světa. Dále se práce zabývá rolí marketingové komunikace a jejího vlivu na spotřební jednání. V této práci jde konkrétně o vliv spotřeby elektroniky na vznik a průběh válečného konfliktu v …víceAbstract:
This thesis deals with the unintended consequences of consumer behaviour of people. The main objective is to identify and analyze the link between consumption of certain goods and the specific situation in a developing country. Next issue is the role of marketing communication and its impact on consumer behavior. Particular case reffered in this thesis is about impact of consumption of electronics …víceKlíčová slova
nezamýšlené důsledky spotřební jednání spotřební chování teorie jednání spotřeba elektronika koltan niobium tantalit nelegální těžba nerostné bohatství Demokratická republika Kongo Kongo válečný konflikt corporate social responsibility CSR NGO unintended consequences consumer act consumer behavior theory of action consumption electronics coltan illegal extraction mineral wealth Democratic Republic of Congo Congo war conflict
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ib3fp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić