Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy – David KAJTMAN
David KAJTMAN
Bakalářská práce
Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy
Analysis of the process of marketing strategy of a company
Anotace:
Tato studie se pokusí popsat marketingové plánování pro dlouhodobé a krátkodobé období. Pokusí se poukázat na to, jak si vybrat nejlepší cílovou skupinu lidí, která by potencionálně mohla koupit produkt nebo využít nabízenou službu. Studie analyzuje filmovou společnost poskytující všechny druhy záznamu na veřejných akcích a bude zároveň propojena s teorií, která ukáže, že veškeré kroky, které společnost …víceAbstract:
This study will try to describe the marketing planning for long-term and short-term period. It will shows the way, how to choose the best target group of people, which will buy the product or use the services, that the company will provide. The study shows a movie company providing all kinds of recording on public events and will be connect with the theory, that will prove all the steps that the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Bellová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAJTMAN, David. Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Kritická analýza diskurzu. Diskurzivně-historická metoda aplikovaná na téma migrační politiky Tomia Okamury (na materiálu vybraných textů publikovaných na Facebookové stránce Tomio Okamura - SPD).
Kateřina KABEŠOVÁ -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Monika Marešová -
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Jakub Ryneš -
Obsahová analýza stránky "I fucking love science" na Facebooku a její proměna mezi lety 2012 až 2014
Ondřej MARTINŮ -
Analýza chování zákazníků na sociálních sítích
Martin Rippl -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda
Název
Vložil
Vloženo
Práva