Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience – Radek Menšík
Radek Menšík
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Digital marketing as a tool for improvement brand experience
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje digitálnímu marketingu a brand experience. V první části jsou definovány jak pojmy z oblasti digitálního marketingu, tak z oblasti brand experience. V praktické části zjišťuji, zda je brand experience vybrané značky konzistentní s hodnotami a příslibem, které má definované. Hodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 276 respondentů. Šlo …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on digital marketing and brand experience. The first part defines both concepts from the sphere of digital marketing and from the sphere of brand experience. In the practical part I find out if the brand experience of the selected brand is consistent with the values and promise it has defined. The evaluation is based on a questionnaire survey, which was attended by 267 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: MSc. Jiří Jón
- Reader: Vladimír Rejlek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENŠÍK, Radek. \textit{Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ohlo9a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
Karolína Popková -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights