Dítě s autismem – rezignace nebo výzva? – Mgr. Ilona Válková
Mgr. Ilona Válková
Diplomová práce
Dítě s autismem – rezignace nebo výzva?
Child with Autism - resignation or challenge
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o jedince s pervazivní vývojovou poruchou. Cílem práce bylo zprostředkovat vhled do života a fungování rodiny, kde je vychováváno dítě s poruchou autistického spektra. Teoretická část se věnuje historické koncepci autismu, jeho etiologií a formami. Teorie též vysvětluje diagnostická kritéria a specifika v chování jedince s PAS. Dále je zde pojednáváno o …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problems of care about individual with pervasive developmental disorder. The aim was to convey insight to the life and to the family, where is brought up child with disorder of autism spectrum. The theoretical part deals with historical conception of autism, his etiology and the forms. Theory explains diagnostic criteria and specifics in individuals behavior with PAS …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/roxwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v edukačním procesu žáků s poruchou autistického spektra
Věra Chvojková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace jako součást projektové výuky u dětí s poruchou autistického spektra
Gabriela NOVÁČKOVÁ -
Problematika komunikace u dětí s autismem, použití alternativní komunikace VOKS
Alena PAVLIŠTÍKOVÁ -
Aplikace systémů augmentativní a alternativní komunikace u žáků s výrazně narušenou komunikační schopností pohledem rodičů
Tereza SPILKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se získanou narušenou komunikační schopností
Tereza Pacáková -
Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení
Michaela Lysáková -
Tvorba a využití DUMů pro ZŠ speciální
Lenka Linhartová