Handel mit Kaffee in Deutschland und in der Tschechischen Republik – Karolína Voglová
Karolína Voglová
Diplomová práce
Handel mit Kaffee in Deutschland und in der Tschechischen Republik
Handel mit Kaffee in Deutschland und in der Tschechischen Republik
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený obraz německého a českého trhu s kávou a konfrontovat poptávku po kávě v obou zemích. Za účelem získání dalších informací o trhu s kávou autorka oslovila společnost J. J. Darboven GmbH & Co. KG. Práce obsahuje celkem čtyři kapitoly: trh s kávou ve světě, obchod s kávou v Německu a v České republice a nakonec srovnání obou trhů. V praktické části o trhu …víceAbstract:
The aim of this Diploma Thesis is to provide a complete picture of the German and the Czech coffee market, and to confront the demand for coffee in both countries. In order to submit a real example of a coffee company, the author addressed the company J. J. Darboven GmbH & Co. KG. The thesis includes in total four chapters as follows: coffee market in the world, coffee trade in Germany and in the Czech …víceAbstract:
Ziel dieser Diplomarbeit ist ein abgeschlossenes Bild über den deutschen sowie den tschechischen Kaffeemarkt zukommen zu lassen und die Nachfrage nach Kaffee in beiden Ländern zu konfrontieren. Um einen realen Beispiel eines Kaffeeunternehmens präsentieren zu können, sprach die Autorin die Firma J.J. Darboven GmbH & Co. KG an. Die Arbeit beinhaltet insgesamt folgende vier Kapitel: Kaffeemarkt in der …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Pavla Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Jana Fiala -
Káva v sociálních a etických souvislostech
Petra MORÁVKOVÁ