Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh – Bc. Simona Holubová
Bc. Simona Holubová
Diplomová práce
Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh
Product competitiveness when entering a foreign market
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje konkurenceschopnost produktu vybrané společnosti při vstupu na zahraniční trh. Lze ji rozdělit na dvě hlavní části. Teoretická část práce se v úvodu zaměřuje na rozbor klíčové problematiky konkurence a konkurenceschopnosti. V další fázi je rozebrána situační analýza konkurenceschopnosti, včetně podnikového prostředí a analytických metod použitých pro zkoumání inkriminované …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes product competitiveness of chosen company when entering a foreign market. It is able to divide it into two major parts. The theoretical part is in the beginning focused on the key problematic of competition and competitiveness. In the following part is interpreted situation analysis of competitiveness, including company´s environment, and analytic methods for the incriminated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holubová, Simona. Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová -
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.
Michaela Fulínová -
Návrh marketingové strategie pro Retroautomuzeum
Tereza Šímová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Klára Jonášová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková
Název
Vložil
Vloženo
Práva