Anna Koníčková

Bachelor's thesis

Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu

Generation Z and its perceiving of influencer marketing in tourism
Abstract:
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu Bakalářská práce se zabývá generací Z a jejím ovlivněním influencerů ve vztahu k cestování. Hlavním cílem práce je zjistit, zda se vnímání influencer marketingu podobá více mezi skupinami respondentů, které spojuje dosažený stupeň vzdělání, nebo mezi respondenty, které spojuje národnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …more
Abstract:
The Bachelor's thesis examines Generation Z and their perceiving of influencer marketing in relation to tourism. The main objective of the thesis is to determine whether the perception of influencer marketing is more similar among groups of respondents who share a certain level of education or among respondents who share the same nationality. The thesis consists of a theoretical and practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Petr Janeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89289