Ing. Jan Kramář

Bakalářská práce

Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku

Possibility to Increase Sales at Small Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést vnitřní analýzu podniku především v oblasti prodeje, výrobkového portfolia a navrhnout cesty zvýšení objemu prodejů, a tím zvýšení jeho konkurenceschopnosti na lokálním trhu. V teoretické části budou diskutovány metody prodeje a marketingu a význam pro podnik. V praktické části budou navrženy možnosti zlepšení subsystému prodeje.
Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is the internal analysis of company, especially in the area of sales, product portfolio and suggestion of increasing sales volume, thereby increasing competitive strength on local market. In the theoretical part, methods of sales, marketing, and importance for company will be discussed. In the practical part, possibilities of subsystem sales improvement will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
  • Oponent: Ing. Radomil Dojiva

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting