Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení – Michal ZEDNÍČEK, DiS.
Michal ZEDNÍČEK, DiS.
Diplomová práce
Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
Using music in education of students with specific learning disabilities.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje hudební výchově a realizaci hudebních činností při osvojování získaných znalostí u žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základních škol. Cílem výzkumu je zjistit, zda hudební činnosti realizované v rámci hudební výchovy a mezipředmětových vztahů mají pozitivní vliv na osvojování získaných znalostí a následné vytvoření doporučení pro realizaci takových hudebních …víceAbstract:
The dissertation is dedicated to musical education and realization of musical activities at adopting gained knowledges by students with specific learning disorders at lower primary school. The aim of the research is to determine positive effect of musical activities implemented within the musical education and interdisciplinary relations on adoption of gained knowledges and then creating recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEDNÍČEK, Michal. Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Nela TEUFERTOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Alena RÁKOSOVÁ -
Tělesná zdatnost žáků základních škol podle § 16 odst. 9 školského zákona na Jablonecku
Dan Rozkovec -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová
Název
Vložil
Vloženo
Práva