Miluše BRUNÁTOVÁ

Bakalářská práce

Etika ve světě reklamy na alkohol

Ethics in the world of alcohol advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou reklamy na alkoholické nápoje. Nejdříve jsou zde obecně rozebrány pojmy reklama a etika. Poté je stručně popsána právní regulace a etická samoregulace reklamy, jenž je dále aplikováno na oblast propagace alkoholických nápojů. Při řešení problematiky alkoholických nápojů v reklamě, jako kontroverzní oblasti, se práce věnuje konkrétním reklamám, řešeným z hlediska …více
Abstract:
This Bachelor´s Thesis deals with the ethics of advertising for alcoholic beverages. First, there are generally discussed concepts of advertising and ethics. Following is a brief description of the legal and ethical self-regulation of advertising, which is then applied to the promotion of alcoholic beverages. In addressing the issue of alcoholic beverage advertising, as a controversial area, the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42136

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRUNÁTOVÁ, Miluše. Etika ve světě reklamy na alkohol. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností

Práce na příbuzné téma