Pavlína Renčová

Diplomová práce

Marketingový mix produktu Benefibra

Marketing mix of product Benefibra
Anotace:
Benefibra je doplněk stravy, vyráběný společností Novartis s.r.o., který působí na českém farmaceutickém trhu pouhé tři roky. Ačkoliv bylo v souvislosti s produktem zrealizováno mnoho tiskových , reklamních, ale i jiných prodejních aktivit, její zavedení na český trh nebylo příliš úspěšné. Cílem této práce je analýza marketingového mixu Benefibry, nalezení příčin neúspěchu produktu na českém trhu a …více
Abstract:
Benefibra is a food supplement, produced by company Novartis s.r.o., which was launched onto the pharmaceutical market 3 years ago. Althought so many Print campaigns, TV campaigns and other marketing activities have been organised, Benefibra's launch wasn't a great success. The main goal of my thesis is the analysis of Benefibra marketing mix, to find reasons of the unsuccesfull launch onto the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Libuše Kališová
  • Oponent: Petr Hrnko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15308

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management