Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek. – Jiří PLOS
Jiří PLOS
Bakalářská práce
Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.
Marketing strategies in vaccines promotion.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingových specifikách při uvádění očkovacích látek na trh a v průběhu jejich života. Hlavní část je zaměřena na strategické a marketingové plánování tzn., analýzu prostředí, segmentaci zákazníků, targeting, vyhodnocení plánovaných aktivit a navržení budoucích strategií. Tyto teoretické znalosti budou demonstrovány na konkrétních produktech farmaceutické firmy působící …víceAbstract:
This bachelor work dissertates about marketing specificities during launch of new vaccines on the market and during their product life. The main part of the work concentrates on strategic and marketing planning ? micro and macro environment analyses, customer segmentation, targeting, evaluation of planned activities and design of future strategies. These teoretical knowledge will be demonstrated on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLOS, Jiří. \textit{Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojc3l4/.
Jak správně citovat práci
PLOS, Jiří. Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Aneta Pištěková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Úspěšnost marketingové strategie nákupu rezidenčních investičních nemovitostí
Miroslav Chroust -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda