Tereza Heinlová

Bakalářská práce

Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec

Marketing of non-profit organization, the theatre Ponec
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti neziskového sektoru, a to především oblasti kulturní, se zaměřením na divadlo Ponec. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část definuje neziskové organizace, uvádí právní formy, kterých nabývají a jejich cíle. Druhá část je zaměřena na marketing a později specifikuje konkrétní rysy marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část aplikuje …více
Abstract:
This bachelors thesis is focused on marketing in non-profit segment and mainly on cultural aspects, targeted on the theatre Pones. Theoretical part is divided into two parts. First one defines non-profit organisations, states juridic forms, which they can acquire and their goals. Second part is focused on marketing and also specifies concrete attributes of marketing in non-profit segment. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22894

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management