Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec – Tereza Heinlová
Tereza Heinlová
Bakalářská práce
Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec
Marketing of non-profit organization, the theatre Ponec
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti neziskového sektoru, a to především oblasti kulturní, se zaměřením na divadlo Ponec. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část definuje neziskové organizace, uvádí právní formy, kterých nabývají a jejich cíle. Druhá část je zaměřena na marketing a později specifikuje konkrétní rysy marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část aplikuje …víceAbstract:
This bachelors thesis is focused on marketing in non-profit segment and mainly on cultural aspects, targeted on the theatre Pones. Theoretical part is divided into two parts. First one defines non-profit organisations, states juridic forms, which they can acquire and their goals. Second part is focused on marketing and also specifies concrete attributes of marketing in non-profit segment. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda